Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

„Unutrašnji dijalog“ protiv „zamrznutog konflikta“ – Kosovska izdaja u terminalnoj fazi

Komentari (90) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 10 avgust 2017 22:52
Državnički
Drugim rečima, naravno da je najbolje ići na „istorijski dogovor“ sa Albancima – ukoliko za tako nešto ima prostora i ukoliko u toj sintagmi „istorijski dogovor“ nije samo eufemizam za kapitulaciju i puno priznanje kosovske nezavisnosti, u zamenu za ništa, ili, eventualno, u zamenu za par otvorenih-zatvorenih poglavlja u pregovorima sa EU. Ukoliko, pak, takav dogovor koji bi garantovao očuvanje barem minimuma srpskih državnih i nacionalnih interesa na KiM nije moguć – a sva je prilika da nije, jer se kosovskim Albancima čini da nemaju razloga da prave bilo kakve ustupke, a ni zapad ih ne pritiska ozbiljno da to čine – onda je zamrznuti konflikt svakako „drugo najbolje“, to jest, najmanje loše rešenje. U svakom slučaju, mnogo bolje od klasične predaje i kapitulacije koja nam se u dosadašnjem toku Vučićevog „unutrašnjeg dijaloga“, u različitim pakovanjima, nudi kao „genijalno“, „hrabro“ i spasonosno rešenje.


Tako razmišlja pravi državnik!
Preporuke:
123
6
2 četvrtak, 10 avgust 2017 23:03
Toša
Plašim se da čuvena Dučićeva opaska o onima koji su hrabri „ne zato što se nikoga ne plaše, već zato što se ničega ne stide“ itekako može da se odnosi i na zlo koje u ovom trenutku Srbijom vlada.



savršen opis zla
Preporuke:
157
2
3 četvrtak, 10 avgust 2017 23:04
GSM
Izgubili smo sve sa Kosmetom, i dušu našu srbsku vekovima mučenu!
Neverovatno da nijedan Srbin ne može da zaustavi ovog bolesno iskompleksiranog neznalicu i njegovu izdaju, ili više i nema Srba?
Preporuke:
136
3
4 četvrtak, 10 avgust 2017 23:41
Mile
U dosadašnjem toku ovog tzv. „dijaloga o Kosovu“ najneumesnija, najlicemernija i ubedljivo najogavnija jeste tendencija da se svi oni koji nisu apriori ubeđeni u potrebu brze i totalne kapitulacije (priznanje nezavisnosti, potpisivanje „pravnoobavezujućeg sporazuma“ i/ili stolica za Kosovo u UN) automatski sumnjiče da „pozivaju na rat i krvoproliće“.

Tačno. Ovo sam i ja primetio. Bravo Đorđe.
Preporuke:
114
5
5 petak, 11 avgust 2017 00:22
Rade
E, sad, nevolja je što se poslednjih godina toj grupaciji pridružila i beslovesna i/ili beskarakterna – uvek se kolebam šta je tu primarnije, ali na kraju mu, zapravo, izađe na isto – SNS armija.

Beslovesna i beskarakterna SNS armija. Da to je prava reč.
Preporuke:
105
2
6 petak, 11 avgust 2017 00:49
Goran Simić
Racionalan predlog, "zamrznuti konflikt". Sve je lepo Đorđe objasnio. Ali teško da to može da dopre do glava sns-ovaca.
Preporuke:
81
4
7 petak, 11 avgust 2017 00:56
realno
Još samo Đorđe, Marko, Sanda, Slaviša i NSPM autori stoje na braniku borbe protiv kosovske izdaje. A od ovog naprednog ološa gore bagre nema.
Preporuke:
101
8
8 petak, 11 avgust 2017 01:06
»Boško« ░
Autor tačno predviđa na koji način će da se izvrši legalizacija kapitupacije i predaje Kosova 1999.

Izdajnici će postati "patriote" a patriote će biti proglašeni za "zločince i ratnohuškaše" "koji žele da ginu deca" a

Vučić će "hrabro" da "zaustavi krvoproliće" što se vidi po njegovim izjavama
Ako napravimo osovinu mira sa Albancima, rešili smo 80 odsto problema u narednih 100 godina
Pri tome "vučićev telegraf" na prvoj strani donosi izjavu Miloševića o Krajini:
onda su me prilike nagnale da se ograničim samo na Srbiju. Konkretni pojedinci i grupe nisu važni.
Vučić:Svoje mišljenje o rešenju pitanja KiM izneću do kraja godine
na godišnjicu Dejtona kada su Srbi pod pritiskom Miloševića predali Sarajevo, izlaz na more, koridor i 18% teritorije jer pojedinci i grupe nisu važni

A Kosovo je "samo" 15% teritorije a pojedinci i grupe nisu važni

važno je sačuvati glavninu "naprednih socijalista" Vučića i Dačića na vlasti
Preporuke:
70
182
9 petak, 11 avgust 2017 01:12
generalisimus Apatinac
Nije problem u `zamrznutom konfliktu`! Problem je u `zamrzivachu`, tachnije u onom ko isporuchuje struju da bi `zamrzivach` radio..
Preporuke:
15
34
10 petak, 11 avgust 2017 01:13
Unutrasnji dijalog o EU
cemo, takodje, voditi kada sve bude gotovo, KiM "nezavisno", BiH "funkcionalna"...Da smo vodili dijalog o EU, odgovor na pitanje o KiM bi bio dat automatski, pozitivan ili negativan.Ovako, pitanje o EU je iz bezalternativnosti preslo u neupitnost. Vucicevo samovlasce odgovara Zapadu dvostruko, Vucic ispunjava sve zahteve Zapada istovremeno slabeci Srbiju, dok se pitanje EU ne postavlja jer se opozicija homogenizuje oko suprotstavljanja Vucicu, sto Zapadu takodje ogovara.Kada pitanje EU dodje na red sve ce vec biti gotovo.Inace, price o KiM i ratu koincidiraju sa "plasenjem" javnosti opstom vojnom obukom, pre toga je bila neka vojna vezba...
Preporuke:
39
0
11 petak, 11 avgust 2017 01:31
Duciceva genijalnost
Ovo je zaista vrhunac preciznosti u opisu sadanje vlasti:

„ne zato što se nikoga ne plaše, već zato što se ničega ne stide“
Preporuke:
54
1
12 petak, 11 avgust 2017 01:42
Turas
Gospodine Vukadinooviću , većina nas na NSPM odavno znamo i ovaj Vaš komentar samo potvrđuje da je Srbija u dosada najtežoj situaciji od postmiloševićevskog vremena . Ali uočljiva je nezainteresovanost naroda , apatija koja je gora i od ratovanja , jer vodi sigurno u propast . Čovek kada se bori on ima moralnu snagu i veru , zato i pobeđuje . Ovi danas očito nisu za to spremni . Oni se prepuštaju propadanju .
Preporuke:
69
1
13 petak, 11 avgust 2017 02:24
ZEMUNAC
Bravo,gdine Vukadinovicu,otvorili ste UNUTRASNJI DIJALOG,na nacin na koji ne razmislja gdin VUCIC,niti to zele nalogodavci iz SAD!Nije trcanje pred rudu,zbog otvaranja nekih poglavlja EU,neko razresenje problema nasih ljudi na KOSOVU!Nije unutrasnji dijalog,dijalog Aleksandra Vucica i Vucic Aleksandra,nego demokratski poziv za SVE,KOJI MISLE DRUGACIJE,da na TV,uz puno postovanje i bez nametanja cenzure i samovolje Velikog Vodje,razgovaraju OTVORENO!ZA gdina Vucica,dobro znamo da NIJE SPREMAN da prihvati misljenja drugih,pa o kakvom dijalogu sa njim,moze biti rec!PRE SVEGA,on trazi prihvatanje predaje KOSOVA,od botova i svoje stranke,a ne zeli ni da cuje DRUGU STRANU!A SAD ga imaju ucenjenog i na domacem zadatku,pa ga,uz vazalnu EU POZURUJU!NE TREBA nigde zuriti,neka put u EU saceka,a Srbija krene i u sopstvene projekte,sa Rusijom i Kinom,narocito u poljoprivredi!Sta nam treba i unutrasnjost Srbije,gde su sela napustena?'SAMO STRPLJIVO,do REFERENDUMA,DA SE pita i NAROD,EU ILI KOSOVO!
Preporuke:
44
1
14 petak, 11 avgust 2017 02:34
Milosrdni andjeo
Kaze Veliki Vodja da treba sebi pogledati u OCI!PA DA ON TO iskreno URADI,IZVRSIO bi samoubistvo!Ne samo da je promenio svest,NEGO je i ucenjen za ratne zlocine,za koje nije odgovarao!Tu je i njegova sklonost da se sluzi NEISTINAMA,blago receno patoloski lazov i vulgarni EGO koji namece svoje stavove celoj Srbiji!Treba ga zaustaviti,jer takav NEMORAL nije nikakva garancija da ce doneti dobre odluke!ZA SVE ONE koji su ga doveli na vlast,jer to tumaci unistenom privredom i nemogucnoscu da se bilo sta pokrene bez stranih UCENA i kredita MMF,postoji i primer JUGOSLAVIJE,koja se razvijala samostalno i nije bila banana republika!ZAPAD je doveo MILA I VUCICA,koji su nekada bili patrioti na vlast,da preko njih dokaze da se sa SAD ne moze igrati!NO ne mora se ni zuriti u IZDAJI,zbog domaceg zadatka!Treba izabrati MORALNOG vodju,A NE UCENJENOG i polako resiti taj problem!KOME SE ZURI,su KOSOVO I SAD,a SRBIJA ne dobija nista od te brze predaje,osim NOBELOVE nagrade Velikom Vodji!UZ NOVI USTAV!
Preporuke:
49
4
15 petak, 11 avgust 2017 02:37
Causa Spectandum
Jakobinci huskaju, narod gine, glave padaju.
Preporuke:
4
53
16 petak, 11 avgust 2017 06:46
Posmatrač
Srbija treba što pre - u direktnim pregovorima sa Kosovom - da se dogovori i reši probleme.

Ako to ne učini, velike sile će sve više podržavati Kosovsku državu i Srbija će biti u sve težem položaju.
Preporuke:
2
83
17 petak, 11 avgust 2017 07:21
Srki
odlicno napisan clanak.U vezi Kosova,ono sto radi i hoce zapad i njegov kvisling Vucic sa svojim pomagacima je nelegalno u odnosu na medjunarodne zakone i dogovore.Upravo tako,Srbiji se ne zuri ni u kakvu evropsku uniju, koja radi sve da Srbiju smanji,da Srbiju opljacka i ponizi,te da je udalji od pravih,dokazanih prijatelja.Cak se potiho,ali intenzivno radi i na priblizavanju srpske kulture i osobenosti zapadnim vrednostima,kako bi se nakon politicke okupacije, stanovnistvo stopilo u te njihove ebropske vrednosti.Dokaz za to su brojni rialitiji koji se forsiraju,sve veca upotreba latinice,kadrovisanje Srbije zapadnjackim ljudima koji najcesce i nisu Srbi po nacionalnoj pripadnosti.KvAV he vec uradio gotovo nepopravljivu stetu i stvorio je jak diktatorski rezim u kome njegovi klimavci tuse Srbiju feometrijskom progresijom.Ja sam za to da ih se uvek pojedinacno imenuje i da ih se stalno javno upozorava da ce jednom da plate ceh za izdaju i za oduzimanje demokratije gradjanima
Preporuke:
43
2
18 petak, 11 avgust 2017 07:23
Bojan, Priština
AV, sve što je radio oko Kosova, ali bukvalno sve(!) se svodilo na golu predaju njegovim šiptarima.

Ne postoji ama ni najmanji interes koji je on ostvario za Srbiju i Srbe na Kosovu.

Ako to saznanje uzmemo kao polaznu referencu - šta onda možemo da očekujemo s njegovom inicijativom za konačno rešenje statusa Kosova i Metohije ?

Pa iz onoga što je bilo se najbolje vidi - ono što će biti! Znači, samo još jedna i ovog puta kočana predaju šiptarima onoga što Srbi i Srbija imaju, iz ruku najvećeg nitkova u svoj srpskoj istoriji, tuđina instaliranog na čelo porobljene Srbije.
Preporuke:
67
3
19 petak, 11 avgust 2017 07:33
Srki
pravi opozicionari,ako takvih uopste ima,moraju jasno da obecaju gradjanima da ce izdaja biti sudski gonjena.Da,to znaci otvorenu pretnju visedecenijskim kaznama zatvora sadasnjoj vlasti i njihovim pomagacima.Dakle,nisam cuo od opozicije jos nikoga ko bi ovo obecao.A bez kazni za tesku izdaju drzave i predaju teritorija,Srbija ne moze dalje.Ako danas sutra na vlast dodje Jeremic ili Jankovic,a izdajnici mirno odu trosit pokradene novce,onda od Srbije nista nece da ostane.Ni Tadic,ni potpisnici Briselskog sporazuma,ne smeju da odu sa vlasti nekaznjeno.Brojni Srbi su stradali zbog njih,bilo doslovno ili su trpili maltretiranja,morali odseliti ,bili prebijani i sl.Pored toga,zbog njih je drzava Srbija nestala sa Kosova.Pozivam opozicionare da obecaju procesuiranje izdaje.Pozivam glasace da glasaju samo za onoga ko obeca kaznjavanje izdajnika.Ponavljam,bez toga nema dalje.Bez kazni,izdaja ce se nastavit.
Preporuke:
37
2
20 petak, 11 avgust 2017 07:45
Rale
kolko puta je Nikolic kao predsednik drzve pozvao na dijalog o Kosovu? Kolko se secam,barem 3 do 4 puta.Dvaputa je cak i okupio sve u vlasti,ukljucujuci premjera Vucica,ali upravo Vucic je bagatelizovao te Nikoliceve napore.Kakva crvena linija,sta hoces ti Nikolicu?Cuti!Nemoj da se sazna u javnosti sta si sve radio i kako si dosao do vlasti i novca!Niko nije podrzao Nikolica za dijalog,jer je KvAV svima pretio!Kao britanski agent,raspolaze kompromitirajucim materijalima koje dobiva zajedno sa uputama u britanskoj i americkoj ambasadi.Ujedno,oni kadrovisu Srbiju ljudima koje se lako moze uceniri jer imaju debele dosijee ili su otvoreno protiv drzave u kojoj zive.Ljudi koji su u vreme komunizma dosli iz drugih republika na komunisticke funkcije.Oni su ujedno glavni pomagaci KvAV-u u razbijanju Srbije.Zapravo su i KvAV-ovi dosljaci.Dosljaci kao takvi Srbiji nikad nisu smetali.Smetaju oni koji rade protiv nje na toj bazi svog porekla.
Preporuke:
26
2
21 petak, 11 avgust 2017 07:59
Petar Nikolic
Evo ja ću malo maštati o ovoj temi.
Recimo, zašto je Nemcima toliko stalo da se reši pitanje Kosova na ovaj način, priznanjem istog od strane Srbije?
Ako si u stanju da se "dobrovoljno" odrekneš jednog dela svoje teritorije, šta ćete sprečiti da to sutra ne uradiš i sa drugim.
Ne, ne mislim na Rašku (Sandžak), već za Nemce mnogo važniju Vojvodinu, tačnije Banat (za vreme okupacije tokom II sv.rata direktno priključenom trećem Rajhu).
Koliko ono beše proterano i ubijeno Nemaca nakon završetka rata?
Nemci, zaboravili?!
Svakako na ruku im ide i revizionizam naše istorije i bezglava rehabilitacija svakog kvislinga i saradnika okupatora, često i jedino podsticana čisto materijalnim razlozima potomaka i onih koji takve besramne presude donose.
U svakom slučaju "mali" čovek u Srbiji i na Kosovu, bez obzira na nacionalnost, je usled rasprodaje svega vrednog, obezvređen.
Privatna svojina je svetinja, samo ako je stečena pošteno!
Sloboda narodu!
Preporuke:
40
4
22 petak, 11 avgust 2017 08:17
Drzavotvorac
VUCKO je istorijska srpska licnost zapamcena kao tvorac nezavisnog kosova,hrabar i perfidan drzavnik.
Preporuke:
30
4
23 petak, 11 avgust 2017 08:54
Nista ne razumem
Protiv zamrzavanja situacije u vezi sa Kosovom moze biti samo neko ko je korumpiran od strana narko-dilera i njihovih sponzora. To je kao kada bi vas advokat i sudija uzeli pare od suprotne strane u sudskom sporu i onda kada korumpirani sudija presudi protivzakonito u korist suprotne strane, vas advokat vas laze da je bolje da se ne zalite Apelacionom sudu? A narko banda nije stigla da pruzi pipke na tom nivou. Trunka postovanja zakona jos postoji. Zamrznuti konflikt je nas "Apelacioni sud". Moze doci do obaranja presude. Ili nagodbe. Protivprirodna naprednjacka zurba da otkace Kosovo od Srbije je odvratna.
Preporuke:
28
1
24 petak, 11 avgust 2017 09:21
KIM tkz„zamrznuti konflikt“ je prekrita VELE IZDAJA Kosova . Ta vlada radi SVE da se Srbija uništi.
"AKO" VUČIĆ PREDA KOSOVO POČINjE GRAĐANSKI RAT U SRBIJI , sve je unaprijed izplanirano od Vašingtona , Londona i Brisela do 2026 na Balkanu.SRBIJA JE kompletna slika Vučićeve šibicarske vladavine.Vučko i Ta vlada je bezobrazno uništila ono šta je od Srbije ostalo. SRBIJA JE GOTOVA !
Preporuke:
34
3
25 petak, 11 avgust 2017 09:35
"Zamrznuti konflikt"
"Zamrznuti konflikt" je najbolje resenje za Srbiju iz prostog razloka sto, u svakodnevnom, prakticnom zivotu, sve sto zamrznemo i cuvamo u tom stanju, kroz izvesno vreme postaje upotrebljivo i sacuvano. Ovu zivotnu istinu, Srbija mora iamti na umu. Nauka ide dotle da se cak i ljudsko telo moze sacuvati u zamrznutom stanju, pa kasnije vratiti u zivot. Zasto bi politika ostala slepa na ovu zivotnu istinu.
Preporuke:
32
1
26 petak, 11 avgust 2017 09:52
Pele
Mora se priznati okupatoru da je sve do sada maestralno igrao partiju kojom nas evo već 27 god okupiraju i proteruju sa vekovnih Srpskih teritorija.
Ali čini mi se da ipak nisu računali na onaj deo Naroda i u rasejanju koji je ipak i dalje spreman da zalegne i uz pomoć vekovnih naših prijatelja može da se preokrene situacija. Za ove i prethodne na vlasti nemojte se nervirati to su samo izvršioci i kvinslinzi koje ne treba ni gledati, jer i ovaj na vlasti sada je dok su naši ginuli i borili se 99 gledao kako da zgrne stan. To je najgori OLOŠ i toga ćemo se lako otresti kada dođe pravi trenutak. Ova priznanja su gluposti i to zna i Okupator to je sve ništavno pod Okupacijom, ali vreme prave borbe neumitno dolazi i trenutak ponovnog VASKRSENjA Srpske Države uz pomoć vekovnih saveznika, jer to je ipak jedini put kojim možemo ići kao Narod. Nebojte se i verujte jer ovo zlo polako počinje da izjeda samo sebe, i dovoljan je samo jedan momenat kada ćemo opet povratiti sve što su nam oteli.
Preporuke:
45
3
27 petak, 11 avgust 2017 10:01
R.Jović
NSPM, jedan od najboljih portala na ovim prostorima, već godinama piše o KiM. Dosta poznatih i uvaženih intelektualaca, koji se nisu prodali za "šaku prljavih evra" ili mesto u upravnim odborima, su pisali upravo na NSPM sjajne tekstove na ovu temu. Predlažem da uredništvo NSPM napravi sekeciju ovih tekstova i objavi u posebnoj ediciji kao svoj doprinos sveopštoj debati o KiM. U prvom, redu da se u uvodu kaže da je sada besmisleno otvarqati taj "nacionalni dijalog - monolog" jer je "neko" preuzeo obavezu da još nešto "isporuči" što je duboko srpsko. Znam da NSPM finansijski ne stoji sjajno, pa predlažem da autori čiji tekstovi budu objavljeni u ovoj ediciji da solidarno snose troškove.
Preporuke:
29
0
28 petak, 11 avgust 2017 10:12
Stefan
Ne treba prihvatiti nikakvo ,,brzo" rešenje za Kosovo i Metohiju. Ako se njima žuri u EU i moraju da ,,skembaju" KiM po svaku cenu, mi ne moramo. Da li će nas, žitelje ove zemlje, javno iko da pita šta mislimo o tome? Bojim se da neće.Kiparski slučaj - ,,zamrznuti konflikt"? Pa naravno, kako drugačije? Danas nismo u mogućnosti što ne znači da nećemo biti za 50-100 godina. Uslov svih uslova je da ozbiljno popravimo natalitet kako znamo i umemo. Bitno je da budemo uporni, naši potomci pogotovo jer će oni, uz Božju pomoć, to pitanje rešavati. Sa kim to Predsednik hoće da vodi ,,unutrašnji dijalog"? Sa onom bezličnom masom njegovih sledbenika, SNS poslušnika, koji će sve da potvrde šta mu god padne na pamet. To je kao da priča sam sa sobom - nema dijaloga. Što se tiče druge strane, pa njih neće ništa ni da pita. Nema ,,unutrašnjeg dijaloga".
Posmatrač - jedi taj sendvič i komentariši vesti na Informeru.
Preporuke:
47
3
29 petak, 11 avgust 2017 10:20
Ironija
Nemojte tako G-e Vukadinovicu. Kad netko tako prica o Kosmetu kao nas Drug Predsednik,i dela,onda to treba usporediti sa saobracajnim udesom kad vozac iz cista mira predje na drugu stranu,sudari se sa autom iz suprotnog smera sa smrtnim posledicama.Da biste sudili morate znati jeli vozac bio pijan,pod uticajem droge,lekova,dobio vozacku a nije smeo zbog neke bolesti itd...I sta je najgore,ne znamo jeli se uopste savetovao sa svojim ministrom trgovine G.LJajicem.
Preporuke:
23
0
30 petak, 11 avgust 2017 10:23
gandra
stvar je krajnje jednostavna - treba drzati zamrznuti konflikt do tenutka kada ce kosovo biti povraceno prakticno bez ispaljenog metka - pitanje je i da li ce albanija opstati u izmenjenim geopolitickim okolnostima - muslimanska zemlja okruzena pravoslavnim narodima - jednacina je vise nego jednostavna
Preporuke:
24
2
31 petak, 11 avgust 2017 10:38
penzioner Cviko
Evo i ja na konto ove teme često puta pišem kako treba tražiti ratnu odštetu za bombardovanje. Nedavno sam saznao da običan čovek u Švedskoj, koji prati politiku ne zna da smo bombardovani osiromašenim uranijumom... Koliko toga ljudi u svetu ne znaju o Srbiji a trebalo bi da znaju kad već raspravljaju na tu temu. Mnogi mi kažu da ovaj moj predlog nema smisla, da je pusta priča. Sa tom "pustom pričom" održava se tema. Nema rešenja za Kosovo i Metohiju dok Ameri i NATO ne plate Srbiji ratnu odštetu (sa kamatom, hiljade milijardi). Nemačka je posebna priča jer nije platila ni za drugi svetski rat a učestvovala je u bombardovanju 1999g. Tome je prethodilo razbijanje SFRJ gde je bila značajan spoljni faktor. O Hrvatskoj da i ne pričam tj. ne pišem, itd. Mi smo okupirani. Sve potpisano u okupaciji je pravno ništavno. U protivnom sloboda nije sloboda. Prema tome, ne damo Kosovo i Metohiju, nikom pod nikakvim uslovima bez obzira na temperaturu. A da je vruće, jeste...
Preporuke:
37
0
32 petak, 11 avgust 2017 10:46
VATIKAN DE FAKTO PRIZNAO KOSOVO
- Kosovo proglasio za zasebnu državu!
Vatikan je imao značajnu ulogu u razbijanju SFRJ jer je priznao unilateralne secesije bivših jugoslovenskih republika. Zapad secesiju Kosova tretira kao završavanje razbijanja Jugoslavije i u tom svetlu treba posmatrati nedefinisan odnos Vatikana. Međutim, važno je da ipak nije formalno priznao Kosovo , tkz„zamrznuti konflikt“
Preporuke:
20
1
33 petak, 11 avgust 2017 11:53
Ognjen
Vučić ima apsolutnu vlast u Srbiji!Vučić po zadatku ima namjeru da preda Kosmet!Narod je opijen, izluđen, nezainteresovan, kratkovid!Vučić će predati Kosovo!Pitanje je kako to spriječiti?Šta možemo i treba da uradimo mi malobrojni?Nismo organizovani!Nemamo nikakvu ili gotovo nikakvu infrastrukturu (novac, medije, moć, uticaj, kritičnu masu)!Kao takvi, u klopci smo, nemoćni!Ipak, imamo srce i dušu, a nadasve istorijsku dužnost!DJELOVATI MORAMO!!!Pozdrav iz Republike Srpske.Republika Srpske ne pristaje na trampu "Republika Srpska za Kosovo", čak i ako vrapci na grani znaju da je to podvala neprijatelja!PIŠIMO, BRAĆO, ĆIRILICOM!!!
Preporuke:
42
0
34 petak, 11 avgust 2017 12:08
Radoznali čitalac
Moja pokojna majka me jednom na Badnji dan poslala u crkvu da joj kupim 12 malih svijeća i jednu veliku koje je to veče sve zapalila i ja sam je pitao da mi objasni kome pali male svijeće a kome veliku. Ona nije išla u školu ali njen odgovor me frapirao. Svaka mala svjećica je bila namijenjena nekom umrlom članu naše porodice (djedovima, bakama..) a za veliku je rekla ovako:" Ta svijeća je dijete za sve naše momke koji su poginuli braneći Srpski narod i našu državu od Kosovske bitke do danas!"
Njen odgovor pokazuje da je njeno shvatanje države,našeg naroda i Kosova zrelije od cjelokupne političke elite Srbije! Pitam Vas--Ko može da ugasi tu veliku istorijsku svijeću??! Vučić, Dačić,Zorana...?
Dostojevski u Karamazovima reče da će kad se sav svijet usmrdi ( a usmrdio se ) samo jedno zrnce istinske vjere u Boga u nečijem čistom Srcu da spasi sve na ovom svijetu.
Preporuke:
60
1
35 petak, 11 avgust 2017 12:36
Srbin
"Plašim se da čuvena Dučićeva opaska o onima koji su hrabri „ne zato što se nikoga ne plaše, već zato što se ničega ne stide“ itekako može da se odnosi i na zlo koje u ovom trenutku Srbijom vlada."


APSOLUTNO TAČNO REČENO ZA "ZLO KOJE VLADA SRBIJOM".

Samo s tom razlikom, ŠTO SE JA "NE PLAŠIM" NEGO SAM SIGURAN DA JE TO KARAKTERISTKA OVOGA ZLA, I DA JE TO NAJVEĆE ZLO KOJE JE ZADESILO SRBE I SRBIJU U ČITAVOJ ISTORIJI. Ovo se može naći u nekom od mojih komentara na NSPM.
Preporuke:
30
1
36 petak, 11 avgust 2017 13:22
Dino Zoranić
"Mali od kužine“ lažnog vojvode postade predsednik Srbije?! Sad mu srpski zlikovci titraju da je "državnik"!? ”O tempora, o mores"! Spas Srbije je na Istoku!
Preporuke:
39
2
37 petak, 11 avgust 2017 13:32
nenad
Bog je uz Zapad, za Ikeu, uz Vucica, za pelene.

Za Vucica
za heroja
glasace sva zemlja moja
podice se do visina,
voljom oca
snagom sina.

Ceo narod
sad Ga sledi,
svako sada za Njim ide
postali su svi heroji,
sa Vucicem
niceg se ne stide.
Preporuke:
35
17
38 petak, 11 avgust 2017 13:46
Radoznali čitalac
Gospodo, malo je reći "zlo koje vlada Srbijom". Ovo je najčudniji dio istorije. Neviđen i najopasniji poremećaj do sada!!! Svuda gori.! Ja sam tražio skoro trideset godina uzrok ovog stanja koje smo dočekali (jer sam davno naslutio kud nas ovo vodi) i našao sam ga u mitologiji.Evo Vam jednog isječka iz te moje priče:

"....Homerova mitološka pripovijetka o Odiseju i kiklopu Polifemu je najdublja ontološka enigma zamišljena u samom srcu ontološke strukture. Suština te čudesne priče-zagonetke je u tome što rješava jedan neobičan i nevjerovatan poremećaj(uslovno) koji nije samo srpski nego je univerzalnog karaktera. Suština tog(uslovno) poremećaja najkraće i najjednostavnije glasi: Došlo je do ontološke inverzije forme i suštine(u strukturi kolektivno-nesvjesnog); 1,0."

Rješenje nije političko nego je duhovno i to u strukturi kolektivno nesvjesnog!!!
Preporuke:
24
3
39 petak, 11 avgust 2017 14:08
boki nemacka
posto EU nista ne nudi treba cekati ali i biti spreman da siptari proteraju ostali deo Srba u nekoj kosovskoj oluji.
Preporuke:
8
4
40 petak, 11 avgust 2017 14:14
Aleksandar Mihailović
Dogovor na koji se poziva je samo alibi za neuspeh, promašaj i neodgovornu politiku do KiM od strane svih ovomilenijumskih vlasti. Došlo se do duvara i sada bi da se lupa glavom naroda o zid, te ima pokriće, "eto, svi misle tako, izvuklo se najviše što se moglo", a to je, najverovatnije, podela KiM, o čemu je Dačić talambasirao još pre 7g. Kao prvo, u Briselu se ne može ništa da reši jer to nije mesto za rešavanje problema opstanka Srbije, zato što upravo članice EU i NATO otimaju KiM zbog njegovih enormnih bogatstava a sve oko stvaranja kvazi države "K"je samo igra belosvetskih mešetara da se Vlasi ne bi dosetile i narod zatrovan do nosa ne bi pobegao, a onda ni oni ne bi tamo imali šta da traže. Drugo, ne vode se pregovori sa lopovima o tome šta će da vrate, niti se sa Nemačkom pregovaralo posle II Sv.R nego su veliki odlučili. Neodgovorni, nepošteni, nacionalno neprosvećeni i neznalice su za sitne pare izmestile problem secesije iz SB UN i pretvorile ga u okupaciju i sada kukaju.
Preporuke:
21
2
41 petak, 11 avgust 2017 14:45
...
A možemo li nekako da zaledimo Vučića pa da ovaj Srpski narod, kad god krene pogrešnim smerom(kao što je to bilo sa kraljevim jugoslovenstvom, Titovim komunizmom ili Miloševićevim patriotizmom) na vreme upozorimo: Nemojte ljudi, k'o Boga vas molimo, odlediće nam se Vučić!
Preporuke:
15
7
42 petak, 11 avgust 2017 15:22
narod se pita
Na kraju će AV govoriti kako Srbija nije imala ništa a eto on je isposlovao nešto zahvaljujući dijalogu s narodom.Uf, kako je dobar taj dijalog i ljekovit.Kud se prije nisam toga sjetio
Preporuke:
16
0
43 petak, 11 avgust 2017 15:45
fik
Sada se vidi da ona histerija koja je uglavnom išla preko Informera,Pinka s pripadajućim analitičarima o stalnim ratnim prijetnjama,državnim udarima,ratu s svim komšijama koji je imala cilj.Pripremiti narod kroz strah da prihvate rješenje o kosovu jer inače će im biti ko zna što.Nikad mi to nije bilo logično ponašanje do sada.Zar stvarno AV misli da bi Albanci mogli napasti Srbiju tek tako i da bi imali uspjeha.Pogotovo s njihovim smislom za disfunkcionalnost države i kolektivne disharmonije ili je on stvarno tolika kukavica da se plaši svakoga ko zaprijeti.Rješenje treba tražiti ali nikako preko lažnih premisa
Preporuke:
17
0
44 petak, 11 avgust 2017 16:06
Dragan, Katun
za A. Mihajlović 14:14
Poštovani nije ovo nepromišljeno, sve se čini VRLO namerno, kao i što sami napomenuste iz SB UN u EU, kontinuitet veleizdaje.
No ima li ideje-volje da se ovim sponzorisanim protuvama iz vlasti i skoro cele "opozicije" stane na rep?
Pozdrav, naravno i Đoletu na poštenom sagledavanju potpune apokalipse.
Preporuke:
11
2
45 petak, 11 avgust 2017 16:13
Observantes
Ovde je pitanje suštine: "konflikt". Radi se zapravo o valorizaciji šiptarskog terorizma kome se "daruje država" a ne o "konfliktu"! Nema kompromisa s terorizmom(!) je stav civilizacije. Ako taj stav ne važi za Srbe onda civilizacija ne postoji sa svojim pravilima. Ali ako ona ipak postoji onda nema "konflikta" pa ni zamrznutog već ima samo sukoba s terorizmom?! Dakle, ogoljeno, ili ćeš da kapituliraš i dobrovoljno se odrekneš SVETOG SAVE (odricanje od Metohije i Kosova je odricanje od stvoritelja srpske suštine) . Zamislite dan sutra, posle " politički dobro istrgovanog" i mogućnost da nemaš SVETOG SAVU ni suštinom smisla ispravnog življenja, ni kalendarom, ni slavom pa i onom školskom. To znači ostati i bez Hilandara, Studenice, Žiče, ...!?
Preporuke:
31
1
46 petak, 11 avgust 2017 16:22
Observantes
Odricanje od Metohije i Kosova znači i abortiranje rađanja srpskih genija, da silom terorizma izvor presahne, izvor od koga se civilizacija pojila. Ako Milošević (po cenu sipanja uranijuma) i Košare to ne daju, ako ćirilica to ne da onda niko ne sme da da. Smrtna igla udara na biće srpskog naroda i njegovo nestajanje upravo jeste otimanje Metohije i Kosova! Metohija i Kosovo su stalnost inspiracije za dela ovog naroda. Bez Metohije i Kosova nema bududućnosti dolazećih narašataja a upravo se lažno prikazuje kako će budućnost srpske dece biti lagodnija bez Metohije i Kosova. Možda ta buduća deca neće ginuti ali "preživala" neće se više zvati Srbima! Metohija i Kosovo nisu fiktivni "jin i jang". Oni su njegovo životno otelotvorenje kroz srpsko bivstvovanje. Metohija kao simbol trpljenja i čojstva i Kosovo kao simbol junaštva. Sutra, bez Metohije i Kosova Srbi više ne mogu da se krste sa tri prsta ili mogu ali nisu više Srbi!
Preporuke:
41
1
47 petak, 11 avgust 2017 16:55
Boban
Da li "Kobre" citaju ovo?
Preporuke:
14
1
48 petak, 11 avgust 2017 17:23
Nikac
Istice vrijeme majstoru prerusavanja, kao i alijansi koja je darivala Siptarima Kosovo i Metohiju. Siptari sami ne mogu odbraniti oteto, kao sto ne moze NATO vjecno braniti darivanu drzavu. Mir je postignut samo na odredjeno vrijeme. Izgnani Srbi nijesu na opancima odnijeli djedovinu!
Preporuke:
17
2
49 petak, 11 avgust 2017 17:25
Sarajevski dosije Šešelj Nikole Vojislav
Srbija , srpski narod nisu imali većeg neprijatelja u poslednjih trideset godina, kao i njegovih lajt sledbenika.
Preporuke:
26
54
50 petak, 11 avgust 2017 17:44
brzi
Za početak ne bi bilo loše kad bi pre svega na patriotski i nacionalističkoj strani politike prestali pričati o kosovskom problemu, i tako jeftino sabirati izborne glasove kojih je svake izbore manje jer se ništa ne menja, i počeli raditi konkretne stvari. Za početak, ako ste u stvarnosti ono za što se proklamujete i o čemu pričate, saberite iz svojih redova 999 dobrovoljaca koji če iči na KiM kao fizička zaštita srbskih enklava i religioznih objekata pravoslavne crkve na što vam daje pravo R 1244 a sve vaše vlade su odbijale realizaciju te tačke resolucije UN po nalogu države jer so se bojali žrtava. Sa tim činom bi pokazali da ste ozbiljni i na najlakši način povratili poverenje kod glasača i država ne bi mogla da vas ometa jer za eventuelne žrtve među vama dobrovoljcima ne snosi nikakvih posledica jer vas nije slala dole.
Preporuke:
9
15
51 petak, 11 avgust 2017 18:03
Aleksandar Mihailović
@Dragan, Katun. Može im se stati na put na izborima, da se svi demagozi/politikanti iz poslednjih bar 25g najure iz politike, da im se napravi popis svega što su upropastili, da se urade završni računi države po godinama kako su ih tajili i da im se sve lepo i sa kamatom naplati. Umni, pošteni i politički ne kompromitovani moraju da se iskobeljaju iz rupa i senki u kojima se kriju, poslednji je čas, da se ujedine i novim projektima, koji organizuju državu, okreću je samoj sebi, uz sopstvene kadrove i pomoć dijaspore i pravih i iskrenih prijatelja širom sveta, operacionalizovanim idejama i uz široku podršku naroda, obespravljenih i poniženih, oduvaju sve ove kozmetičare, lakirere, pozere, marionete i slugane belosvetskih prevaranata i mešetara jednostavno oduvaju u političku istoriju.
Preporuke:
13
2
52 petak, 11 avgust 2017 19:32
Observantes
Odbrana Metohije i Kosova je odbrana Svetog Save, oca nacije! Odricanje od Metohije i Kosova je oceubistvo (pošto nisu mogli ni spaljivanjem moštiju na Vračaru, sad žele da ga Srbi sami ubiju)! Dakle, da se Srbi samoubiju. Neki će reći da nisu svi Srbi verujući, teistički orijentisani, ili da ima i onih koji nisu pravoslavci već su druge vere? Pa nek onda poklone Šiptarima svoje lično a ne nacionalnu "ličnu kartu". Da su Srbi, ti i takvi, branili bi Metohiju i Kosovo od terorizma nagonom ljudskog ili bar nagonom "srpskog" refleksa? Ali on je ugašen. U tome je akcija otimanja Metohije i Kosova: rasrbiti! Neprepoznavanje "sopstvenog lika" je suština mutagene alhemije (otimanje KiM) s ciljem formiranja "novoSrba" tj. bivših Srba. Ostalo je vremenska rutina u finalizaciji nestajanja jednog naroda.
Preporuke:
24
3
53 petak, 11 avgust 2017 19:32
Bgd
Slazem se sa iznetim stavovima a posebno sa onim "zlo koje je snaslo Srbiju"; Zaista jedno veliko zlo ali to traje od devedesetih od Milosevica i Seselja. 30 god propadanja.
U galeriji kriminalaca i unistivaca nasih zivota je i Seselj koji je proizveo potpuno kriminalizovane pojedince koji sada vode Srbiju; Ima li ikog u javnom zivotu Srbije da pojasni naivnom i zaludnom narodu da je Seselj prava posast koja je zadesila Srbiju kao i njegovi izrodi Nikolic, Vucic i klika. Bivsi nacionalisti (po potrebi da zaludjuju naivne) , a pre svega kriminalci, u svetu nalaze dovoljno alavaca a la Montgomeri, Bler, i slicni da za odredjenu visoku apanazu savetuju ove kompletne rusitelje drustva u Srbiji. Ta kriminalna struktura ima svoje pipke u zemlji i van nje. U atmosferi pljacke, ucena, otimacine NEMA uslova ni za dijalog oko sitnica, a kamoli nesto vece. Vucic prezire narod koji ga navodno glasa, koje potkrada i ponizava dnevno.
Preporuke:
20
42
54 petak, 11 avgust 2017 20:09
Istina
Bgd
Slazem se sa iznetim stavovima a posebno sa onim "zlo koje je snaslo Srbiju"; Zaista jedno veliko zlo ali to traje od devedesetih od Milosevica i Seselja. 30 god propadanja.

Prestani da pišeš gluposti.
Preporuke:
30
13
55 petak, 11 avgust 2017 20:41
Zabrinuti
Gospodine Vukadinovicu, tekst Vam je za udzbenike. Vi, i jos pojedini intelektualci, pomenucu Antonica, ste u situaciji da ucinite jedno delo u nacionalnom interesu - edukaciju nacije. Shvatite, danas, posle razarajuceg komunizma, bezbostva i prisilne ateizacije, lazne istorije, kada je nivo nacionalne svesti sveden na statisticku gresku, grdno sudiliste nam se postavlja kao baza za edukaciju cele nacije. Kosovo i Metohiju su izdali komunisti jos 1928. u Drezdenu, ko zeli moze naci tekst sa tog kongresa. Ovo danas je samo sprovodjenje u delo politike KPJ, i nista vise. Zavirite u biografije politicara, 2 - 3 generacije unazad, vecina povezana sa KPJ. Gospodine Vukadinovicu, pojacajte izdavastvo, misionarite u Srbiji, neka pocetak bude Kosovo i Metohija, preobilna tema, budite perjanica duhovne obnove u Srba. To Vam je, po mom misljenju, najbitnija misija, osrbljavanje rasbrljenog naroda koji se sveo na "u se, na se i poda se".
Preporuke:
18
6
56 petak, 11 avgust 2017 21:11
rele
Ne mislim da će u konačnici zapad prihvatiti rješenje o podjeli kosova koje ovdje mnogi postovi iznose.To bi za njih bilo otvaranje pandorine kutije gdje bi se mahom priznavali rezultati konflikata ili regionalnih želja za otcjepljenjem. Ovo jesu probni baloni ali mislim da će se ići ka nekoj autonomiji Srba na Kosovu uz garancije za vjerske objekte bez direktnog priznanja Srbije ali davanja suglasnosti da Kosovo ide svojim putem i promjeni ustava.To naravno ne mora biti tako možda strane i ne dođu za pregovarački stol ili odu od njega ako ocijene da malo dobivaju,ali može se dogoditi da AV i zatraži potvrdu naroda na referendumu za neko rješenje za koje će narod pokušati uvjeriti da je dobro.Mislim da se zna neki okvir među političarima ali nitko nije siguran u rješenje.Jedno je sigurno-Vučić neće ništa riskirati zbog gubitka vlasti.Ili gubitak potpore naroda ili gubitak podrške mentora kojima je nešto obećao.Mora procijeniti što mu je veći rizik po vlast
Preporuke:
5
9
57 petak, 11 avgust 2017 21:25
ivan seljak
primećujem da i neki sa novog standarda čitaji nspm.
Preporuke:
11
1
58 petak, 11 avgust 2017 21:26
Dragan, Katun
za A. Mihaijlivić-a
Pročitao sam, i po meni to je put. Ima li Srbija danas nacionalno odgovoru elitu koja je spremna na žrtvu, da pokušamo da se iskobeljamo. Tu je narod, prepoznaće vrlo brzo DOBRO. Pozdrav.
Preporuke:
9
2
59 petak, 11 avgust 2017 21:35
Arčibald Rajs
Na kraju koga briga šta će Vučić potpisati, jedno je sigurno, moć Amera evidentno slabi i sve manje su zainteresovani za ovaj region, Nemci nisu toliko vojno moćni da nameću svoja rešenja, a i imaće sve više problema sa islamskim faktorom. Tako da vidim rešenje tog konflikta u budućoj vladi koja će raditi u mnogo povoljnijim okolnostima i sa partnerima poput Kine i Rusije koji ne priznaju ovu narko državu a trenutno su sile u uzdizanju, pri čemu će poništiti sve ove protivustavcne sporazume ovog bednika i bednika pre njega i Kosovo vratiti u sastav Srbije. Kako god, samo treba čekati povoljan trenutak.
Preporuke:
17
2
60 petak, 11 avgust 2017 21:57
Dragan, Katun
@ Observantes
Uživao sam čitajući sva tri Vaša komentara.
Zanima me Vaš stav o čienju-nečinjenju našeg Duhovnog vrha?
Po meni oni su potpuno u sadejstvu sa svetovnim .
Čini mi se da smo Mi kao narod taoci najgorih međ nama.
Preporuke:
9
4
61 petak, 11 avgust 2017 22:07
Boba
Kosovska izdaja jeste odavno u terminalnoj fazi, tačnije otkako je prikriveni Šiptar Aleksandar Musliju zajahao kormilo države zajedno sa svojim hrvatskim pomagačem Ivicom Dačićem. Sad se više i ne kriju, postavili su otvorenu hrvaticu i nastranu osobu na čelo vlade - gde će većeg poniženja za Srbiju da potpiše ono što ni Ivica ni Musliju nisu smeli.Pamet staje ne nad njima jer oni su izraz svog porekla već nad narodom koji ćuti dok mu ruše državu i kradu budućnost.
Preporuke:
10
2
62 petak, 11 avgust 2017 22:07
BojanM
Kostunica je rekao da treba zamrznuti jos pre vise od deset godina,istine radi!
Preporuke:
18
1
63 petak, 11 avgust 2017 22:51
Nemanja@Brzi
Ima jedna tačka rezolucije 1244 koju ne odbijamo mi,nego niko da je ponudi,a ona se odnosi na onaj deo da će se deo vojske i policije vratiti na Kosovo i Metohiju jer su oni sastavni deo Srbije.

Znači ne dobrovoljci,iako ne sumnjam da nas ima,nego vojska i policija oni koji su plaćeni za to.
Preporuke:
15
1
64 petak, 11 avgust 2017 23:12
Nikolaj Berđajev
Jedna riječ: izvanredno!
Preporuke:
11
3
65 petak, 11 avgust 2017 23:15
Bgd
Neverovatno je da u uslovima kriminalizovane i upropascene drzave, pokrednih izbora, neko uopste moze da predlaze referendum. Srbija je sa ovom kriminalnom vrhuskom na dnu Evrope. Svuda gde se mafija uhvati vlasti, neizbezno je siromastvo i propadanje o kojem se prica, izbori su obesmisljeni, institucije takodje; Gde postoje batinasi, i ostale nasilne grupe kao podrska vladi i beskrupuloznim ministrima, ne mozete sprovesti ni najmanje odluke, a kamoli referendum.
U celoj ovoj nakaradnoj prici isplivavaju dojucerasnji "prijatelji" Vucica i klike koji pricaju da su bili za narod i za ideale pa se razocarali u Vucica; naknadna pamet je sinonim za glupost jer s kim se bio takav si.
Preporuke:
10
3
66 petak, 11 avgust 2017 23:59
Biljana Nikolić
Ne znam da li ću dočekati dan kada će mi se premijer i predsedik Srbije obratiti rečima
- Građani Srbije, pred nama je dug i neizvestan period u kome ćemo sve svoje snage usmeriti na očuvanje teritorijalnog integriteta Srbije. Koštaće nas mnogo, ali dobićemo mnogo više, dokazaćemo da smo država sa kojom se niko ne može igrati, da nas niko ne može ucenjivati, i da nam je odbrana naše države najvažnija ne samo zbog preambule Ustava, već zato što je to najnormalnija, najpriodnija i jedino moguća politika svakog srpskog državnika i političara.

Kao što rekoh, ne znam da li ću dočekati taj dan, ali znam da ću se do poslednjeg svog daha boriti da tog dana- kad tad - dođe.
Preporuke:
30
2
67 subota, 12 avgust 2017 01:27
brzi
@Nemanja@Brzi

Nemanja, naravno da ne bi išli dobrovoljci dole u farmerkama i karirastim košuljama nego u vojničkim i policiskim odelima. Ali otišli bi kao dobrovoljci što u pravničkom i političkom jeziku znači da država ako se dogodi neka pogibija nije odgovorna za njihove živote. To je ista priča kao sa nabornom i profesionalnom vojskom. Ako se nabornom vojniku nešto dogodi odgovoran je onaj koji ga je u to slao a to je država preko svoga zakonodavstva dok u slučaju profesionalnih vojnika te odgovornosti nema jer svi unapred znaju u šta se upuštaju. To je i glavna poanta zašto je profesionalna vojska isplativija od naborničke jer u slučaju pogibije nema nikakvog civilno pravnog kaznenog postupka, istražnjih radnji zašto i kako je došlo do pogibije i nikakvih finasiskih nadoknada za slučaj pogibije što u primeru nabornih vojnika sve nabrojano ima.
Preporuke:
5
10
68 subota, 12 avgust 2017 03:17
Gabrijel
Potpisivanje kapirulacije se nije desilo ni 1389.

Bilo smo okupirani , ali sama cinjenica da nismo Turcima POTPISALI kapitulaciju , dalo nam je moralno i svako drugo pravo da Kosovo i Metohiju vratimo u nase PRAVNO i ISTORIJSKO vlasnistvo.

Ako dozvolimo da nas izdajnici svojim lazima i svojom jeftinom demagogijom "prevedu zedne preko vode" i bez masivnog otpora zaustavimo ovu izdaju , mi vise nemamo nikakvo pravo da u buducnosti potrazujemo povracaj KiM. Destrukcija ostatka Srbije ce se nastaviti jos vecom brzinom...
Preporuke:
11
3
69 subota, 12 avgust 2017 06:48
Leonida
Potrebno je govoriti istinu i suprotstaviti je eufemizmima i lažima spin doktora. Kosovo i Metohiju treba nazivati okupiranom teritorijom, jer ona to jeste. Time smo definisali njen status do nekog povoljnijeg trenutka. Kada posle Jeljcina i Putina u Rusiji na vlast dođe Romanov.
Preporuke:
10
4
70 subota, 12 avgust 2017 08:12
Prečanin
@penzioner Cviko
"Nema rešenja za Kosovo dok Ameri i NATO ne plate Srbiji ratnu odštetu... ne damo Kosovo nikom pod nikakvim uslovima".

Ako tražiš odštetu, onda već postavljaš uslove. Ako je primiš, onda si prodao. Složeno je to, Cviko, naročito kad su temperature.
Preporuke:
14
1
71 subota, 12 avgust 2017 10:22
penzioner Cviko
@ Prečanin,
Koliko znam, mnogi su naplatili odštetu i nisu prodali svoju zemlju. Osim toga, šteta se ni ne može naplatiti u delu poginuli, jer nismo trgovci sa mrtvim dušama. Ali naplata štete u smislu da agresor nauči, da napadanje nije dopušteno, može biti veoma korisno za opšte društvene odnose. Samo na taj način možemo uticati na promenu odnosa prema nama i svih drugih, koji nisu učestvovali u napadu na nas ali su podržavali agresora smatrajući iz njima znanih razloga, (ne)obaveštenosti da je napad opravdan ...
Preporuke:
5
2
72 subota, 12 avgust 2017 12:35
»Boško« ░
Nemanja
Ima jedna tačka rezolucije 1244 koju ne odbijamo mi,nego niko da je ponudi,a ona se odnosi na onaj deo da će se deo vojske i policije vratiti na Kosovo i Metohiju jer su oni sastavni deo Srbije.
Aneks 2
1. Nakon povlačenja, dogovorenom broju jugoslovenskog i srpskog osoblja biće dozvoljeno da se vrate da bi obavljali sledeće funkcije:
-Vezu sa međunarodnom civilnom misijom i međunarodnim snagama bezbednosti
-Obeležavanje/čišćenje minskih polja
-Održavanje prisustva na srpskim istorijskim
lokalitetima
-Održavanje prisustva na ključnim graničnim prelazima
To što ti navodiš nigde ne piše u Aneksu 2 i bila je obična prevara režima koju sluđeni miloševićevci i naivni i dalje "mantraju" kao "istinu"

Vojsci SRJ i policiji je zabranjeno da koriste teritoriju Srbije 5 km na kopnu i 25 km u vazduhu a Aneks 2 je omogućio da budu na "graničnim prelazima" na "srpskoj strani"
Preporuke:
4
21
73 subota, 12 avgust 2017 12:47
»Boško« ░
Leonida
Potrebno je govoriti istinu i suprotstaviti je eufemizmima i lažima spin doktora. Kosovo i Metohiju treba nazivati okupiranom teritorijom, jer ona to jeste. Time smo definisali njen status do nekog povoljnijeg trenutka.
Priznanje kapitulacije i okupacije Vučićevi, Dačićevi i Šešeljevi "napredni radikalni socijalisti" bi postali kapitulanti i izdajnici, što naravno sebi režim ne može da dopusti jer "neće da se vraća u mračne 90te" dok su "nosioci svetla" sa "evropa nema alternativu"

Sa druge strane "proevropske" stranke neće da pominju kapitulaciju i okupciju jer "žele da budu deo evrope" (i bez Kosova)

Patriotska koalicija u kojoj su Dveri, poslanici Vukadinović, Rašković-Ivić ušli u skupštinu da se najzad čuje glas Srba patriota, jedva je prešla cenzus sa 190.530 glasova

Bivši Srbi su prošle godine dali 3.3 miliona glasova izdajničkim i podeveropskim strankama sns, sps, srs, spo, pups, js, ns, ps, ds, sds, lsv, ldp, djb

Mnogo je to izdajnika
Preporuke:
12
19
74 subota, 12 avgust 2017 13:24
Nemanja
Boško , preteruješ sa LAŽIMA
Preporuke:
15
8
75 subota, 12 avgust 2017 14:39
aleksandar
Bravo Biljana.
Sjajan i inspirativan komentar.
Nikada ne priznati, čekati koliko god bude potrebno i vratiti kada bude moguće. Silom, naravno, kako drugačije.
Dokazati da jošt nismo umrli kao narod. Dokazati da smo živi.
Preporuke:
11
1
76 subota, 12 avgust 2017 14:49
»Boško« ░
Nemanja
Boško , preteruješ sa LAŽIMA


"miki" Za razliku od tebe koji si intelektualno inferioran i funkcionalno nepismen pa si sposoban da napišeš samo jednosložne rečenice sa mojim imenom kao "prefiksom" koje je postalo "zaštitni znak" tvoji debilnih komentara, jer samo idiot može da napiše na sajtu čiji je moto "Kome je do morala u politici neka ide u NSPM" "komentar" "lažeš" bez obrazloženja i argumenata

Nemanja će tek da odgovori o svojim zabludama, komentarom koji je iznad tvog intelektualnog nivoa
Preporuke:
5
11
77 subota, 12 avgust 2017 21:19
Observantes
#Dragan, Katun, hvala vam na lepim rečima.

Pišem komentare na NSPM samo iz jednog razloga: Odbrana Metohije i Kosova je nad političko pitanje za narod kome pripadam. To je egzistencijalno pitanje. Nisam u materiji današnje "pačvork politike" niti sam u materiji odnosa duhovne i svetovne elite srpskog naroda. SPC zna s kakvim "srpskim materijalom" raspolaže posle Broza! I znajući da odricanje od Metohije i Kosova, pre svega od svetovne (političke) "elite", može se reći da je SPC najveći stradalac i talac kao vitalni organ srpskog naroda. Odricanje od Metohije i Kosova je direktna smrt SPC i njenog stvoritelja, "definitivno" ubistvo Svetog Save! Komentare pišem u prilog prepoznavanja toga šta je ulog mog naroda kojim nijedan političar, bilo kog ranga, ne može da raspolaže. Koliko god da je pametan ili misli da je pametan ili nema ličnog izbora. Ponavljam, "nacionalnu ličnu kartu", Metohiju i Kosovo niko, ali niko ne sme da stavlja na "tender" ( na stočnu pijacu).
Preporuke:
16
3
78 subota, 12 avgust 2017 23:54
Observantes
Ako se Milošević nije odrekao Metohije i Kosova i po cenu sipanja uranijuma srpskom narodu i novonastale incidence smrtnog razbolevanja srpskog naroda od malignih bolesti (novih slučajeva bolesti koji su dva puta učestaliji u odnosu na ostatak kontinenta) onda ni politički Milošević nije razumom išao protiv Svetog Save! Pošto smo primili uranijum i pošto je od raka umrlo mnogo majki i očeva, naše braće i sestara i njihove dece šta sprečava političko rukovodstvo da se sipalac uranijuma EKOLOŠKIM STAVOM sasvim legitimno progna s ovih prostora sa sve "Bondstilom"? Prihvatiti ono što Milošević nije prihvatio pre sipanja uranijuma, danas, posle sipanog uranijuma je idiotizam! I da dodam, otimanje Metohije i Kosova i poklon Šiptarima ne znači ništa u neoromantičnom smislu indukovanim teroristima. Ali znači ubiti srpski narod.
Preporuke:
15
1
79 nedelja, 13 avgust 2017 00:05
Observantes
Dakle, bez Metohije i Kosova Srbi ne postoje.
S otetom Metohijom i Kosovom Šiptari ne završavaju "civilizacijski fakultet"? Saldo, ubiti srpski narod svim sredstvima, i teroristčkim! Dakle, nema "konflikta" Srba i Šiptara! Ima terorizma od indukovanih Šiptara! Nema istorijskog dogovora s teroristima. Teroristi nisu legitimna strana za "dogovore". Cela politička konstrukcija o istorijskom dogovoru dva naroda je antisrpska utopija. Teroristi ne priznaju dogovor. Šta ih sutra sprečava da ušetaju u granično Kraljevo, Vranje, Niš...? Dogovor? S teroristima!?
Preporuke:
12
0
80 nedelja, 13 avgust 2017 02:09
Dragan, Katun
za Observantes-a
Hvala na osvrtu!
Pozdrav i dobro zdravlje!
p.s. izuzetno pošteno i snažno pišete!
Preporuke:
6
0
81 nedelja, 13 avgust 2017 08:06
Stanić Milan
Inspirativan i istinit do bola tekst.g Vukadinovića.No,ništa manje po vrednosti ne izostaju komentari posetilaca izuzev par šizofreni tipova koji do iznemoglosti napadaju naše strpljenje i mentalni sklop,u kontinuitetu- nevezano za temu.
Reterirao bi se na tekst g. Observantesa istinskog intelektualca koji u svojih nekoliko prilopga na ovoj stranici tvrdi da je pitanje KiM,ustvari egzistencijalno pitanje za Srbiju i srpske građane.
Šta znači ostati bez KiM u egzistencijalnom smislu?Sukus nacionalne misli o KiM je tvrdnja Jovana Cvijića, da onaj koji drži Kosovo ne drži Srbiju već centralno balkansko poluostrvo.U prodoru ka Istoku što je od davnina san zapadni država komadanje SFRJ,agresija na Srbiju,posebno izuzimanje KiM iz njenog suvereniteta,je deo paklenog plana NATO da se okruži Rusija radi ovladavanja golemim prostranstvima koja prema procenama svetskih stručnjaka ima 2/5 strategijsjki sirovina,od kojih je zasigurno najvažnija akumulacija pitke vode(Bajkalsko jezero)
nast.
Preporuke:
11
3
82 nedelja, 13 avgust 2017 08:26
Stanić Milan 2
(nast)
Šta znači za Srbiju ostati bez KiM u geostrateškom smislu?
Za shvatanje prostoraKiM treba imati u vidu da površina ove dve oblasti iznosi 10.800 km2,što je 12,2% celokupne teritorije Srbije.Kosovo je centralni manevarski prostor za izvođenje eventualnih vojni operacija sa važnim komunikacijama čije je čvorište u Nišu.Ni jedno poluostrvo u Evropi nema takve manevarske karakteristike kao ovaj deo Balkana- spajajući Panonsku niziju preko Beograda,odnosno Solun moravskim pravcem prema Skopju i dalje Vardarskom dolinom.Da se ne govori o trouglu:Skopje - Sofija, Sofija - Kraljevo i Kraljevo - Priština - Skopje.KiM sa obe osi obuhvata 100 km strateške dubine Srbije.Trajni gubitak KiM je svođenje strateške dubine Srbije na svega 50 km,čime bi se stvorila "breša" u srpskom etničkom prostoru sa tendencijom stalnog širenja,a metodom "pirane" stalno bi se nagrizao srpski etnički prostor(V. Albanija do Niša - Rama).Da se ne govori o "islamskom klinu" koji bi nastao integ.Z.Makedonije i KiM
Preporuke:
13
3
83 nedelja, 13 avgust 2017 13:20
SSSS
Đorđe Vukadinović je upotrebio termin "zamrznuti konflikt" u vezi sa Kosovom i Metohijom, ali nije "zamrznut" samo u tom delu, "zamrznut" je i u vezi sa NATO zločinačkim bombardovanjem 1999 godine, a NATO je još na Kosovu i Metohiji i nije platio odštetu a niti je Srbija dobila ni zvanično ni nezvanično izvinjenje, zatim "zamrznuti" u odnosu na Republiku Srpsku, gubitak Republike Srpske Krajine, "zamrznuti" u odnosu na "južno srpsko more", na "južnu Srbiju" u Makedoniji, "zamrznuti" sa Bugarima od 1913 i bugarskih zločina 1941 do 1945, "zamrznuti" sa Mađarima, sa Nemcima i njihovim posedima u Vojvodini, "zamrznuti" u vezi sa nacionalnim aspiracijama manjina na drugim mestima.Puno je toga "zamrznutog" Đorđe i sa komšijama i dalje.Da nije možda i previše tereta za naciju od 7 miliona u regionu?...
Preporuke:
7
0
84 nedelja, 13 avgust 2017 14:15
SSSS
Da nije možda previše tereta Đorđe za naciju koja je imala strašne gubitke u nacionalnom korpusu tokom Balkanskih ratova, Prvog i Drugog svetskog rata, te ratova na prostoru nekadašnje zajedničke države Jugoslavije od 1991 do 1999 godine.Da nije previše tereta kada se zna da se u 100 godina, desilo toliko ratova, i da je tokom devedesetih prošlog veka izgubljeno sve što se dobilo u Balkanskim ratovima u teritoriji ili gotovo sve, da je još neregulisan status teritorije na zapadu preko Drine (nije došlo do ujedinjenja), da nacija u Srbiji svakih 10 godina zbog negativnog prirodnog priraštaja gubi 385 hiljada ljudi u Srpskoj 60 hiljada, a za "zamrznute konflikte" i držanje teritorije treba biološka masa naroda "koja se topi", da ekstremno siromaštvo uzima danak u biološkoj masi .
Preporuke:
4
1
85 nedelja, 13 avgust 2017 15:23
Dragan, Katun
za SSSS
Da li je odgovor na Vaše komentare da se dobrovoljno "omeđimo" na liniji Zaječar-Zapadna Morava-Užice-Drina-Dunav?
Ne bi li se konačno "ogrejali"!
Preporuke:
2
2
86 nedelja, 13 avgust 2017 15:34
Turas
@ petak, 11 avgust 2017 11:53 Ognjen .
Napomenuste jedan najznačajniji faktor za smenu partokratske danas već autokratske vlasti - organizovanost.
Upravo time stvorena potrebna masa za mirnodopsku smenu ove vlasti bila bi nasilno , svim uticajima
(i spoljnim)osporena i ugušena . Zato se "Ognjene" , to je kod Srba istorisko , niko ne brine jer i ovi papci na vlasti za to znaju - nedaj Bože da se Srbi slože . To , prijatelju objašnjava zašto Srbija nema pravu opoziciju , sindikate i sve institucije jedne pravne države koj su NEZAVISNI ili tačnije rečeno nepodmitljivi .
Preporuke:
6
0
87 nedelja, 13 avgust 2017 15:53
SSSS
Dragan Katun, odgovor je da je potrebno sprečiti nestajanje biološke mase naroda a to može samo pozitivnim prirodnim priraštajem koji dolazi sa bezbednosnim prilikama, sa mirom i eko omskim razvojem, koji bi sprečio odumiranje kako zbog mortaliteta tako i ekonomskih migracija prema Zapadu. Potrebno je barem 100 godina mira i ekonomskog blagostanja za biološku reprodukciju jer ovako kako se kreće mortalitet (negativan prirodni priraštaj) za 100 godina i bez ratova, biće 4 miliona manje stanovnika.Bez naroda teško možeš kontrolisati teritorije.
Preporuke:
6
0
88 ponedeljak, 14 avgust 2017 22:03
Observantes
Pozdrav @ Stanić Milanu

Napisali ste komentare iz materije koju slabo poznajem što je još jedna dimenzija u prilog činjenice da su Metohija i Kosovo egzistencijalno pitanje za srpski narod. Pravi intelektualni i rodoljubivi angažman iz ovog naroda predočio bi još više pogleda koje sigurno potvrđuju činjenicu da bez Metohije i Kosova nema opstanka za ovaj narod. Percepcija Metohije i Kosova u naciji nažalost bledi što je direktna posledica agresije od spolja i političke kapitulacije od iznutra...
Preporuke:
8
0
89 ponedeljak, 14 avgust 2017 22:15
Observantes
Slabost jedne nacije upravo se tumači time koliko je spremna da odustane od onog od čega se egzistencijalno ne odustaje. Dakle, poenta je da se nacijom ne može rukovoditi tako da se jeftinom političkom inverzijom "kostna srž" i vrednosti naroda zamene za fiktivnu "člansku kartu". Nema garancija da će Srbija biti primljena u EU (pogrešan put i eventualno anti egzistencijalno članstvo) a na tom "putu" unapred potpišeš da se odričeš Metohije i Kosova? S onim koji ti je sipao uranijum se ne prave ugovori od egzistencijalne važnosti. To je kockanje po definiciji, bez ikakvih šansi za bilo kakav pa i minimalni dobitak. Naprotiv, to je igra za apsolutni gubitak srpskog naroda. Ko se time igra u ime nacije stvarno nije pri sebi i što je važnije nije pri narodu kome pripada.
Preporuke:
8
0
90 ponedeljak, 14 avgust 2017 22:15
Observantes
Slabost jedne nacije upravo se tumači time koliko je spremna da odustane od onog od čega se egzistencijalno ne odustaje. Dakle, poenta je da se nacijom ne može rukovoditi tako da se jeftinom političkom inverzijom "kostna srž" i vrednosti naroda zamene za fiktivnu "člansku kartu". Nema garancija da će Srbija biti primljena u EU (pogrešan put i eventualno anti egzistencijalno članstvo) a na tom "putu" unapred potpišeš da se odričeš Metohije i Kosova? S onim koji ti je sipao uranijum se ne prave ugovori od egzistencijalne važnosti. To je kockanje po definiciji, bez ikakvih šansi za bilo kakav pa i minimalni dobitak. Naprotiv, to je igra za apsolutni gubitak srpskog naroda. Ko se time igra u ime nacije stvarno nije pri sebi i što je važnije nije pri narodu kome pripada.
Preporuke:
9
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner